IPRED förlorar

Angående det här.

Jag har inte så mycket att säga, annat än att jag blir glad.
Vad ska man göra? Straffa tre miljoner svenskar?

Jag är nöjd med att IPRED inte lyckas skrämma folk.

"Med tanke på att många också fildelar film, musikvideos, böcker och tv-program är antalet fildelare med säkerhet högre."

Jag visste inte ens att musikvideos var copyrightskyddade...
Jag har alltid sett det som reklam, som artister VILL få ut. Vilket musiken också borde vara.


Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: WysiWyg

Även reklam är copyright-skyddad. Så ja, du kan åka dit även för att du fildelar regelrätt reklam, om någon skulle bry sig.



Men för att de ska se musikvideos som gratis reklam så krävs det att de faktiskt stannar upp och tänker efter, och det verkar inte ske "any time soon". ;-)

2009-10-13 @ 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0