Veckans kommentarer (v23)

Allt eftersom jag blir mer och mer engagerad i Svampriket, så blir jag mindre och mindre engagerad i den här bloggen. Kanske skulle det hjälpa om jag orkade fixa en egen domän. Nåja, eftersom det gått en månad sedan den senaste Veckans kommentarer, så blir det Månadens kommentarer den här gången.

Anonym om Lady GaGa och gubbkuk:
du är en av dom äckligaste personerna som finns!!!!! och så klart att du ska skriva om den äckliga drömmen ochså så alla andra ochså får dela med sig av det! jättekul ha! ha!
ps.HATAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym om Lady GaGa och gubbkuk:
från mig som ps. HATAR DIG!!!!!!!!!!igen. du tycker ju att den här drömmen var äcklig ellerhur? och du vill väl inte att alla andra ochså ska få bli äckliga ellerhur? eller det kanske du vill eftersom du skriver om den här ******* äckliga DRÖMMENN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym om Lady GaGa och gubbkuk:
från ps. HATAR DIG!!!!!!!!!!igen. nu ska jag skriva hur alla andra ÄCKLIGA personer kommenterar den här drömmen. t.ex ha! ha! ha!. jättekul!. det skulle vara kul om jag drömmde det. och nu kommer säkert någon av er säkert skriva svar till den här kommentaren t.ex ps. HATAR DIG!!!!!!!!! DESAMMA! eller något liknande. men vet ni. jag bryr mig *** inte ett DUGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym om Lady GaGa och gubbkuk:
från ps.HATAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!
:( =( :b x(
BAAJJSSKORRVV!!!!!!

äcklingen om Lady GaGa och gubbkuk:
kul! jättekul!!!!
från ps. HATAR DIG!!!!!!!!
SÅ gör/skriver ächliga personer1!!!!

Fappe Balik om Sexualiserade småbarn:
Fap fap fap.
Jag tycker att de har för mycket kläder. Är de amish eller?

Robin om Ka-ching! Horor!:
har mig en speciel fantasi, att jag far till nå billigt underutvecklat europeiskt land, köper mig två horer, tar dom upp i rummat, å när vi är väl dära, då ska dom spela schak. inget annat.
men handlade det om 10k kronor, som måste spenderas på horor, tar en sexig lyxig jävel så får hon 10k så får hon väll spänna på en vän till mig som är oskuld, som skulle vara ovetandes om att hon är hora.

Palle om Bara så ni vet...:
Fan äre här för skitpost? Försöker du komma med på förstasidan på blogg.se eller?

Henrik Petersson om Världens mest AWESOME spelomslag:
Jag skulle säga att det som roboten håller i högerhanden på omslaget till Metal Marines inte är ett skjutvapen som avfyras, utan ett lasersvärd.
Undertiteln på Dynowarz är "The Destruction of Spondilus". Jag tror "Spondilus" är inspirerat av Massospondylus, som var en verklig dinosaurie (dock en prosauropod och således inte alls lik robotdinosaurien på omslaget).

Gunnar om Jag kanske röstar på Sverigedemokraterna:
Varför röstar du på piratpartiet?


Det var lite fattigt på roliga kommentarer.
Men så har det ju varit lite fattigt på roliga inlägg också.

Den sista kommentaren, den som frågar varför jag röstar på PP, kanske inte ser så rolig ut först. Tills man inser hur himla dum den frågan egentligen är. Finns det ens fler skäl än ett?

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: Henrik Petersson

Stavas det GaGa? Och jag som har gått runt och stavat det Gaga hela tiden. Herregud, vad pinsamt.

2010-06-08 @ 16:42:14
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: bleunt

Jag har inte den blekaste. Jag gillar att skriva GaGa dock.

2010-06-08 @ 16:49:13
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Jag gillar också att skriva det. Jag skriver det en gång till. GaGa.

2010-06-08 @ 23:57:00
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: GaGGe GaGiG

GaGa.

2010-06-09 @ 00:06:12
URL: http://jattegagapigaga.blogg.se/
Postat av: Robin

(.)(.) BOOBS!

2010-06-09 @ 00:09:42
Postat av: Erik

GaGa ohlala.

Eller nåt.

2010-06-09 @ 09:15:50
Postat av: Erik

Förövrigt drömde jag att du hade skrivit ett inlägg om att du tänkte lägga av med bloggen helt, det var jobbigt. :(

2010-06-09 @ 09:16:21
Postat av: Henrik Petersson

Robin:



=====D

||

||

uu



En snopp med hängpung.

2010-06-10 @ 01:28:22
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: bleunt

Erik:

Jag kommer nog fanimej lägga ner den nuvarande formen av den här bloggen, och bara uppdatera när jag verkligen har något att skriva. ;O Men det är OK, för nu finns det många fler coola bloggar än när jag började skriva runt 2005.

2010-06-10 @ 11:44:13
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Wictor

Henrik:



==D

||

||

||

||

uu



Min snopp.

2010-06-10 @ 11:45:51
Postat av: Wictor

Förresten fick jag Nuclear Baron som verifieringskod.

2010-06-10 @ 11:46:42
Postat av: Lisa

Ta inte bort den bara, jag har inte hunnit läsa igenom allt än.

2010-06-10 @ 15:15:30
Postat av: Henrik Petersson

Vad sägs om att dra ihop ett gäng och starta en blogg ihop? Vi kommer överens om en gemensam adress och ett gemensamt lösenord, sen skriver vi när vi känner för det. Det skulle kunna bli skitbra.

2010-06-11 @ 00:41:35
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: Erik

Det hade varit fint. Jag skulle gärna försöka mig på att skriva lite, gnälla över småsaker i vardagen och sådant.

2010-06-11 @ 11:22:16
Postat av: Nukleärbaronen

Det hade varit underbart, Henrik. Men hade inte 7 skribenter på samma blogg varit märkligt?

2010-06-11 @ 13:53:21
Postat av: bleunt

Henrik:

Och starta inbördeskrig mot Jättestorapistoler! Vi kan heta Jättesmåbazookas.

2010-06-11 @ 18:48:17
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0