Veckans kommentarer!

Min blogg är inte så jävla kul. Den är inte så jävla bra. Däremot är min bloggs läsare ganska roliga och ganska bra. Jag vet att en del läsare faktiskt går in här till stor del för att läsa kommentarerna. Därför tänkte jag börja med att varje söndag publicera några av veckans kommentarer i ett eget inlägg. Det kommer vara allt från diskussioner i kommentarfältet eller bara små lustiga påpekanden. Så får vi se om det blir poppis, och kanske till och med motiverar ännu bättre kommentarer.



A om Nu blir jag självmedveten:
Tycker du ser ut lita som att du har ett bälte med nitar. Inte nödvändigtvis på dig, men någonstans i garderoben iaf.


Henrik Petersson om Nu blir jag självmedveten:
Åh, nu blev jag mer sugen på att lära känna dig!

Kalle Balik om Nu blir jag självmedveten:
Henrik <3 bleunt. Oooooh!

Henrik Petersson om Nu blir jag självmedveten:
P.g.a. alla de fina kommentarerna om bleunt i tråden, menade jag!


max om Var är alla läsare? :'(:
needs moar ass

Erik om Var är alla läsare? :'(:
För lite bröst.


Thomas om bleunt förutspår oscarsvinnare:
Christoph Waltz är den mest självklara vinnaren i denna tävling.


Anders om Transsexuella bör skjutas:
Man lägger sig inte i andras samtal om de inte råkar prata om något som skulle angå en själv, kan jag tycka. Det är väl dig egalt om han vill skjuta transor i huvudet? Dessutom är ju sannolikheten inte särskilt stor att han faktiskt kommer göra det heller.

Sensmoral: lägg inte näsan i blöt. Samtalet hölls inte med dig i åtanke. För att citera Clarice Starling i "Hannibal": I wasn't speaking to you. If I'm speaking to you, you'll know it because I'll look at you.

bleunt  om Transsexuella bör skjutas:
1) Jag tycker det är synd när människor accepterar hat. Jag har väldigt svårt att sätta på mig skygglappar som ni andra svenskar.

2) Om det som du säger är sant, varför kommenterar du då på blogginlägg? ;)

Anders om Transsexuella bör skjutas:
1) Det må kanske vara onödigt att gå omkring och hata saker och ting. Men precis som att folk älskar olika saker, så hatar folk olika saker. Konstigt vore det ju annars. Visst kan du rusta upp för ordkrig och påpeka för killen i fråga att han är stygg. Men vad vill du uppnå med det? Han lär ju inte ba: "Nä förlåt, jag tar tillbaka allt ont jag sagt om transorna. Det där bara flög ur mig, så ogenomtänkt det kan bli ibland. Tack för att du förde det på tal".

2) Hehe. Kanske för att din blogg inte är lösenordsskyddad och därmed vänder sig till alla dem som läser?

bleunt  om Transsexuella bör skjutas:
1) Som sagt, vissa klarar att koppla på skygglapparna och låtsas att vi lever i en rosa fluffig regnbågsvärld där man slipper ta itu med saker som sexism, våld, rasism, homofobi och annat hat. Andra har lite svårare att låta sånt passera, och står gärna upp för vad de tycker är rätt och står emot det de tycker är fel. Du ska inte vara så rädd för att bjuda saker du tycker är fel på lite motstånd, även om du inte lyckas knuffa omkull det. Ge inte upp så lätt.

2) En lösenordsskyddad blogg vore att jämföra med om de två förde en konversation ensamma i ett privat rum. Hur skulle jag kunna höra om deras samtal var "lösenordsskyddat"?


max om Asiater har små snoppar:
varför chattar du med någon som heter "JuLiA"? för att vara fördomsfull. såna människor kan ju bara vara tomma i huvudet.

Prenumerera på bloggen


Kommentarer
Postat av: Henrik Petersson

Nu blev i.a.f. jag mer motiverad till att kommentera! You can quote me on that one.

2010-03-19 @ 03:53:34
URL: http://fithenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0