Jag kanske röstar på Sverigedemokraterna

Ja, om man ska tro valkompassen på SvD så är risken stor.
Jag tror den är trasig. Piratpartiet, som jag röstat på de senaste gångerna, är sist? Har jag svarat fel på frågorna? Men Mp och Vp stämmer ju rätt bra. Vad fan gör SD mellan Vp och Fi? Hur sjukt är inte det? Var det för att jag inte vill ha Turkiet i EU? Men jag vill ju ha fri vård för papperslösa! Korkat test. Får ni några korkade resultat?



Photobucket

 

 

Photobucket

 

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: Palle

Såhär blev min. Jag orkade inte blockrösta.



http://img232.imageshack.us/img232/695/utbytbarbild.jpg



Lite förvånande ändå kanske? Här sitter man och tror att man är rasist när man i själva verket visst var kommunist :s

2010-05-24 @ 22:20:32
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Palle

På FI måste jag dock tryckt fel, för jag är emot könskvotering och det var väl i stort sett den enda frågan?

2010-05-24 @ 22:21:30
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: bleunt

Palle:

Alla jag vet som gjort det testet har fått väldigt högt på Vp, SD och Fi. Jag tryckte till exempel på att jag är starkt emot könskvotering, så du tryckte nog inte fel. Det är testet som är fuckat, och främjar alltid de där tre partierna oavsett vad man svarar.

2010-05-24 @ 22:23:50
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Palle

Aa förmodligen. Att jag skulle få högt på SD var väl däremot ingen skräll. Men PP fick ju minst också, trots att jag tyckte att "nedladdning" som dom kallade det var en av de 3 viktigaste. Vilket skit.

2010-05-24 @ 23:21:24
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: WysiWyg

Att testet är fuckat har varit allmän kännedom sedan minst en vecka tillbaka. En piratpartist, bloggen heter minimaliteter eller något sådant, tog och gjorde en egen med samma källdata, som faktiskt fungerar.



Alla utom SvD inser att den är helt åt väggarna fel.

2010-05-25 @ 10:51:44
Postat av: Herzleid

Alltså, jag tyckte frågorna var så konstigt ställda. Jag tycker saker om flera av de där frågorna, men inte på det sätt som barometern lägger fram dem som "för" eller "emot". =/ jäkligt sunkigt test.

Jag hamnar ju på rätt "sida", men det är ändå mer troligt att jag röstar på SD och V än på PP??



Kanske beror det på att PP inte haft så tydlig linje i alla de andra frågorna, så de kommer liksom inte med vad man än svarar? Jag vet inte, har inte haft nån koll på sistone.

2010-05-25 @ 21:43:31
Postat av: Gunnar

Varför röstar du på piratpartiet?

2010-05-26 @ 17:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0