Michael Bay borde skänka $50 000

Angående det här.
Det är lätt att bli upprörd över sånt där. Trots att det faktiskt, egentligen, inte är sånt där vi ska bli mest upprörda över. Men sex hundvalpar som kastas i en å är mycket lättare att förstå, och därför väcker det mycket större känslor än saker som egentligen är värre. Och jag är inte bättre. Jag blir också mer upprörd över sånt där. Trots att jag vet att det är irrationellt.

Michael Bay blev också upprörd. Och lovade $50 000 till den som kunde ge information som ledde till gripandet av tjejen. Om det blev något med det vet jag inte. Men nu är ju hundvalparna räddade. Av en gammal tant. Som inte är en psykopat. Ja, för när man kastar hundvalpa i vattnet sådär kan jag inte låta bli att tro att något saknas i huvudet. Något ämne, någon obalans. Någon spärr som inte finns där.

Tanten säger i alla fall att "de är friska och glada. Mitt problem är att de behöver minst tre liter mjölk om dagen och jag lever bara på min lilla pension, men jag har inte hjärta att överge dem". För mig verkar det uppenbart. Michael Bay måste ge tanten $50 000. Det vill jag läsa om nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: A

Framför allt borde han sluta göra film.



BADUMTISH!

2010-09-04 @ 18:39:31
Postat av: Palle

Tro på fan att tjejen i röd tröja har satt dit sig själv. Hon riskerar 45 000 kronor i böter. Det kan hon ju ta av sina 50 000 dollar :)

2010-09-04 @ 19:01:29
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Seraph

Tummen upp för detta inlägg

2010-09-06 @ 10:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0